OSLO update

Hej!
Oslo var underbart, träffa Malin var fantastiskt! Vi hann med både det ena och det  andra. Efter min 9 timmars resa till Oslo var jag ganska trött på onsdagen (dagen innan nyår) och malin mötte mej vid stationen. Sedan bar det av hemmåt till hennes precis inflytt i ett kollektiv med 6 st rum,en toa, ett dusch/tvättrum och kök. För att försöka förklara hur det såg ut så kan jag säga att det i princip bara bor killar i kollektivet som inte vet något om hushållning tydligen. tyckte så synd om malin! men vi fick det lite hemtrevligt på hennes rum med tända ljus och ett måste,extra element! För i oslo vet man inte vad värme är........ resten av dagarna bestod av trevlig middag, umgås med vänner, lite festande och nyårsfirande! Sedan var det dax att åka hem igen för att återgå till den tråkiga vardagen igen =) Hoppas att få komma på fler besök,vem vet kanske slutar med att även jag bosätter mej där för ett tag! ;)



Hittade en kanske passande bild ;)


Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0