Tips på icas hemsida!

Hej kära bloggare och bloggälskare! Jag var på jakt efter en god gryta med huvudingredisenserna kyckling och kantareller för kvällens middagsbjudning. Då kom jag in på icas hemsida, mycket intressant! Halkade in på en flik där man kunde räkna ut sitt energibehov per dag. Mitt hamnade på 3400kcal/dag. kan det verkligen stämma?! Om man scrollar sig lite längre ner på sidan kan man även se förslag på frukost, lunch och middag. Lite intressant tyckte jag!Klicka in på länkan nedan... http://www.ica.se/FrontServlet? s=mat_recept&state=energibehov&&showMenu=mat_recept_9_2 Trevlig helg goa läsare! Någon som har tips på något gott vin att smutta på till morgondagens fest? CIAO! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0