v.44 Höstlovs vecka

Denna vecka är det höstlov för många, iallafall alla barn =) Åh vad jag vill vara liten igen, vara ledig, leka,umgås med vänner, ta en fika.....allt det där roliga! Just nu innehåller mitt liv bara en massa måsten och det är fasen inget  kul!! Jag är så trött på allting just nu....denna veckan har varit jobbig på många sätt och just nu vill jag bara gå hem och dra täcket över huvudet, vakna när jag känner mig utvilad igen och glad! trött, tröttare än tröttast.....
någon som kan ge mig lite energi!?

Efter jobbet idag skall jag åka o göra ett till måste....testa synen igen....ser värre än någonsin just nu. nya glas=pank! jaja för gör man inte för hälsans skull..... Imorgon blir det en go- away party för min bästa bästa malin som flyttar till Norge! Kommer sakna dej otroligt mycket! *love* Och thailändskt dop för kevin!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0