Lite fräckisar:)

1. Tjejen står och strippar framför sambon, som bara har ögon för TV:n.

- Ser du inte vad jag gör? säger hon irriterat när hon har hunnit till trosorna.

- Jodå, men kan du inte sortera tvätten någon annanstans?

 

2. En kvinna kommer in i klubbhuset efter en genomförd golfrunda och

 verkar vara helt ur humör. En gentleman i klubbhuset vill vara artig och frågar hur det har gått.

- Uruselt, svarade kvinnan. Men det beror nog på att jag blev
 getingstucken mellan första och andra hålet.

- Aj fan, svarade mannen, där som är så jävla svårt att få plåstret att fästa också...

 

3. Oskulden Arne gick till horhuset för att det skulle bli av. Horan

visade Arne hur man satte på en kondom genom att rulla en på tummen.

De satte igång och när de var klara sa horan:

- Gummit måste ha spruckit, jag är alldeles våt inuti.
- Nix, sa Arne och visade upp tummen, gummit är helt!

 

4.Två män stod på en danskrog och titta ut på den mogna kvinnliga

publiken: Mycket ICA här i kväll! Vad menar du sa den andre?

 Jo, mycket gammalt kött i ny förpackning

5. Jonte sitter vid köksbordet och läser tidningen när han fru drämmer en

kastrull i huvudet på honom.

- Aj, varför gjorde du så? utropar Jonte.
- Jag hittade en lapp i din ficka med namnet Jennifer på!

- Men snälla du, jag var på travet igår och hästen jag spelade på

hette Jennifer. Frun ber om ursäkt. Dan därpå får Jonte en till stekpanna i huvudet.

- Men vad fan har jag gjort nu?

- Hästjäveln ringde igår.

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0