Ibland önskar jag...

Att tiden stod still....för då skulle jag hinna stanna upp och tänka...
vad är viktigt just här och nu....
vad vill JAG göra....
Hur kan jag göra....
När kan ja göra....

Ibland önskar jag att jag kunde trolla, finnas där för allt och alla för ibland känns det inte som jag räcker till!
Jag har ett stort hjärta som är fyllt med mycket kärlek och mycket vilja, men ibland räcker det inte bara till......

Ibland önskar jag att livet var enkelt, rättvist och bara fyllt med hopp och kärlek, men så är inte alltid verkligheten.Men har man inte hoppet, viljan och styrkan, vad finns då kvar?!

I AM A BELIEVER DOWN TO MY BONES, thats who I AM- KAVITA

(ibland e det skönt o få skriva av sig lite:) )

Älskar er
, vänner och familj! Alldeles för sällan jag säger det.....så nu skrev jag det!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0