Helg!

Efterlängtad helg äntligen kommen, bara att avverka några timmar på jobbet först =) En ganska lugn fredag eftersom jag skall flexa ut tidigare och åka till Linkan!
Längtar just nu, skall bli så roligt att få träffa tjejerna igen, var ju ett tag sedan!
Blir mysmiddag ikväll med hela gänget, sen får jag sova hos snälla frida!
Lördag vet jag inte riktigt hur planerna ser ut.....blir nog en drink eller två på kvällen iallafall=)
Sen får jag träffa A. Var ju inte igår precis.....ska bli så kul!Hoppas man hinner springa på lite folk om man skall på stan!
Ibland saknar jag linkan......speciellt nu i november när det är november ljus....så himla fint!



Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: angelica

Hoppas ni får skoj =)

Kram på de

Postat av: Hella

Linkan in our hearts right?=) Men du stumpilumpan skriv inte A bara..haha! Låter som vilken fjortisbloggare som helst, hihi ;) Puss puss på dej!

2009-11-20 @ 19:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0