EMA´s 2009

Sitter och tittar på EMA 2009,tycker bara det blir sämre och sämre för varje år. Tyvärr måste jag säga,brukar vara lite rolig underhållning annars....eller kanske det är jag som börjar bli tråkig och gammal!hahaha
Hoppas på ett mindre fiasko nästa år!

Igår tittade jag på Turn it up, en dansfilm. Jag bara ÄLSKAR dansfilmer :) Man kan nästan känna rytmen i rummet när man kollar. Den rekomenderar jag absolut! Anledningen till att jag såg filmen var för att Hemmakväll hade outlet på dvd, 10kr st så jag fyndade 3st filmer!

Nu börjar letandet efter den perfekta klänningen till julfesten också! What to wear?! Några tips?

Nu skall jag snart....göra absolut ingenting!!!Älskar sådana lördagar när man bara kan slappa.....
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0