Ny vecka!

Denna vecka är super stressig!! Vet inte riktigt hur jag ska få till tiden men det löser sig alltid!
Imorgon vid 15 tiden sitter jag på tåget mot stockholm. Där ska jag befinna mig till torsdag kväll för att delta i AT-forum!
Ska bli riktigt kul att få träffa arbetsterapeuter från hela sverige!Hoppas på några givande dagar:)Inspiration behövs just nu!!!Uppdatering när jag kommer hem igen.

Ha en fortsatt bra vecka!
Nu blir det sängen i mitt nytapserade sovrum, med nya fina gröna gardiner;) Har även gjort iordning på balkongen som blir som ett extra rum. Så nu känns det som att man bor i en trea:)!Lyx.

Shoppingen gällande inredning för både sovrum och balkong är från Indiska så klart:)

Go NATT!

Kommentarer
Postat av: Hella

CHOCK att det var från indiska då! =) haha! Snart kommer vi o våldgästar!

2009-05-05 @ 16:54:04
URL: http://helenaaaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0