Lördag igen!

Vad snabbt veckan har gått! Kanske för att man har varit i sthlm 3 dagar;) Igår var jag riktigt trött när jag kom hem, somnade en timme efter jag var och hämtade min mobil! Thank god, for my phone!

Idag lördag, har jag agerat barnvakt bland annat åt min kära väns lilla baby, bara 2 månader gammal! Men så sööööttt o snäll!

 




Dagen bestod av morgon promenad, handling på maxi, mamma och pappa på besök, hämtade prinsen, fix i lägenheten inför inflyttningsfesten, promenad och massa mys!

Lite bilder på lägenheten...





Hoppas ni har en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Hella

Myspys! Din otäcka tumme kom me på bilden me =) haha!

2009-05-10 @ 09:46:33
URL: http://helenaaaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0