Klump i magen....

Tycker inte om den känslan alls.....och ändå
så är den där.....why?
När allt känns bra och livet flyter på ganska bra så kommer den smygande...
växer sig större och större....
Var ska det sluta?
Allt brukar ju ordna sig till slut....
så det borde väl göra det denna gången också?

Att hjälpa andra att finna den där glimten som gör att man faktiskt kan se
se något positivt...
den är enkel att förmedla.
Men att följa sina egna råd?
Det är inte alltid så lätt.....

tycker inte om den känslan alls........
jag brukar se något positivt i varje händelse
även om det är svårt ibland.....
men det brukar finnas där.......

Mitt hjärta slår,
jag hör
jag lyssnar
jag sluter mina ögon
jag öppnar mina ögon och hoppas på.....
att den ska vara borta.

Kommentarer
Postat av: Hella

Det skulle nog va så mycket bättre om du hängde lite me meeej!

2009-05-27 @ 21:36:29
URL: http://helenaaaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0