HEMMA IGEN!

Nu är jag precis hemkommen från Stockholm och ATforum som bestod av ca 1000 Arbetsterapeuter!
En underbar känsla och upplevelse att få träffa kollegor över hela Sverige. Ny kontakter har funnits och gamla kontakter återupptogs. En hektisk 3 dagars resa, men innehållsrik och mycket trevlig.

Att få träffa berömda A. Fisher och få vara med i hennes workshop var en rolig upplevelse. Ett nytt bedömningsinstrument (ESI) presenterade hon bland annat som vi även fick prova. Verkar vara ett lovande sådant, inom sociala relationer.

Har även lyckats med att ev. påbörja ett nytt projekt som jag kommer berätta mer om när jag vet säkert att det kommer att genomföras, men kan avslöja att det kan komma ha ett samarbete med våran berömda MoHo gud, hahaha! Ser fram emot detta!

Hann även med lite shopping i storstan,en klänning från HM, blommig sådan som skall invigas nästa helg! Och ett par byxor + en goodiebag som jag fick från VeroModa. Man tackar!

Härligt hotell bodde vi på också, kan jag absolut rekomendera. Rica Hotell vid Hötorget.
Så var det bara en arbetsdag kvar denna vecka! Härligt:)
Lääääännngtar efter helg nu!

I helgen skall jag vara barnvakt åt lille Elvis som bara är några månader, ska bli spännande!
Imorgon blir det träff med Emma efter jobbet.
Nu ska jag krypa ner i min goa säng, borta bra, men hemma bäst!!!Eller?
God natt!!

Kommentarer
Postat av: Hella

Emma Emma snart ses viii!!!!!

2009-05-13 @ 16:18:10
URL: http://helenaaaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0