En vecka i de småländska skogarna....

Hello!
Nu har det gått lite mer än en vecka sedan jag lämnade Linköping för att flytta hem till mina föräldrar och börja på ett nytt spännande jobb! Blandade känslor, men mest roligt!Jobbet verkar över förväntan! Men just nu är det så mycket att lära sig att jag är helt borta i huvudet o så sjukt trött....det sägs att man blir det om man jobbar över varje dag;) Så i fredags fick jag ett beodrande mail av min chef! "Emma, du går hem tidigare imon (fredag) eftersom du jobbat sent varje dag..." Så det var ju bara att lyda:)

Första dagen på jobbet möttes jag av detta, man kan inte bli annat än glad!!:) ♥
   Åh jag har ett kontor,ETT KONTOR!!! Trodde jag aldrig:) Happy Happy Happy!

Idag var jag på IKEA och inhandlade ett soffbord, en tv-bänk , papperskorg, en filt, lampskärmar, lampa till sovrummet och en spegel till mitt blivande hem. Nu hoppas jag bara att jag får omtapserat oxå!På fredag kommer domedagen!Håll tummarna:)


♥SAKNAR SAKNAR SAKNAR♥ mina vänner, ett hem med mina saker,ordning och den där speciella someone......
Much love to ya all!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0