Helgen i bilder o lite text.

På lördagen firade vi mamma o pappas bröllopsdag med champagne, tårta och sedan skjutsade jag dom till ryggen.nu för relax i ca 2,5 timma.




Därefter mötte vi alla upp dom för att gå och äta tillsammans på Båtmannen. De blev så överraskade och glada, allt gick så lyckat! God mat, gott (röd)vin  (jag börjar lära mig nu mina vänner;):) och trevligt sällskap.




Min veg. burgare med sötpotatis:) mumma!


Glasstallrik till efterrätt som jag o Ann delade på!



Kvällen avslutades med vin hos malin:)


Söndagen bjöd på besök av Johan o Sandra, mysigt! Därefter hämtade jag syrran på jobbet för att åka hem en runda till mamma o pappa. Pappa och jag åkte givetvis och plockade lite blåbär!





Gissa hur mycket?!


Sen blev det gymmet och träning innan jag åkte hem för att lägga mig framför tv:n och nu ska jag titta på seven pounds med will smith, någon som sett den? Endast 4 dagar kvar att jobba, sen SEMESTER! Woho:)

Ps. Ett litet extra jobb på ryggen.nu  vid möhippor etc. som massör blev bestämt i helgen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0