Födelsedag och lite annat!

Nu var det länge seda jag skrev något här på bloggen.....det verkar vara mindre bloggande för de flesta såhär under sommaren. Tiden bara försvinner!

Igår firade jag och min bror födelsedagen, vi fyller ju båda den 5:e Juli! Åh Grattis till lilla Sassa också som fyller samma dag också; )

Det blev en härlig dag även om vädret inte var på vår sida! Istället för grilning blev det mat inne. En ljummen potatissallad med nypotatis, lök, kapris vinäger och olja, grillad kyckling i ugnen med färska kryddor, kall vitlökssås och en stor sallad!

Sedan blev det två tårtor en glasstårta med marräng och daim + den klassiska jordgubbstårtan. Men helt ärligt så blir det faktiskt inte detsamma med laktosfria produkter!! Lite synd, men alla verkade nöjda ändå:)

Bilder kommer lite senare ikväll!

Helgen började med att jag åkte till Halmstad direkt efter jobbet i fredags. Hälsade på Emma:) Fick se hennes 2:a hand lägenhet som hon hyr, liten men fin! Sen åkte vi in till stan, käkade på en restaurang vid hamnen, räkbaguette. Därefter åkte vi till Östra stranden så härligt! När vi låg där på filten så hade vi tid att reflektera en massa och prata om allt möjligt o kolla på folk, så roligt! Har verkligen saknat dig!

Resten av kvällen/lördagen spenderades hos min syster med familj, allt från lekpark, promenader, simuppvisning till kalas!

Uppdatering av bilder lite senare.
Må gott!! Jag sitter o längtar längtar längtar efter semester nu!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag med! Längtar så jag blir tokig:)

2009-07-06 @ 15:28:39
URL: http://nilaeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0