En helt vanlig torsdag.

En ganska lugn dag på jobbet som börjad med en promenad till jobbet idag på ca 40min. Sen försökte man hålla igång under dagen, sprida ut arbetet lite fint så det inte skulle bli för långtråkigt!!!Känns som att allt går i slowmotion......

Tog den lilla sprutan idag! Som man kan måla upp allt innan,oh .aj det kommer göra så ont! jag kommer skrika.... o sen tar det 2 sek!haha. Så nu e jag redo för THAILAND!! Efter lite påminnelse till min underbara vän så har hon o lilla gumman också gjort sig redo för resan. Kommer bli hur bra som helst och jag vill att veckorna ska gå snabbare! Efter jobbet stack jag till goa Anna där vi gjorde en mumsig grekisk sallad
till det ett jättegott bröd med soltorkad tomat! Sedan blev det en liten promenad ner mot sjön där jag fick bege mig hem av flera anledningar....jag som sett fram emot en härlig kvällspromenad!!! Tack Anna!!!

Vad händer i helgen ute i stora vida världen?

Kommentarer
Postat av: Hella

Emmsa sluta tramsa! =) Jag tar 5 sprutor om dagen och har gjort det i 13 år 365 dagar om året så det gör ca 9125 sprutor =)hehe...

2009-07-17 @ 09:37:37
Postat av: Kavita

Haha jag vet Hella!! jag skäms:) Fy på mig;)

2009-07-17 @ 10:48:28
URL: http://kavitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0