En helg i Linkan!

I fredags drog jag till Linkan för att fira HELLA! Massa grattis till dig på födelsedagen!!


Fredag.
I fredags kväll när jag kom till Linkan hämtade söta Carro mig vid stationen! Kvällen bestod av god thaimat och mycket trevligt sällskap med ett supergott rosé vin:) Super fin lägenhet också hade L och C skaffat sig! Så roligt att ses igen, känns som evigheter sen! Resten av kvällen spenderades med H och familj och vänner, blev bland annat wii!!!! Så roligt det var, jag ska försöka införskaffa mig detta inom en snar framtiden:)

Lördag.
Väl behövlig sovmorgon!Sedan stan en runda där vi mötte upp Maria och en sväng så klar till


detta favvo ställe!

Resten av kvällen spenderades hos M, för att fira H! Massa gott vin, en hel del galenskaper, lååånnnggggg promenad, mkt dans, goda drinkar och skratt!



En hel del av den här varan:)



3 snygga brudar redo för att göra stan osäker! På vägen ner "hittade" vi fina rosor också;)



Det började lugnt....sen vet jag inte riktigt vad som hände!?





Klockan 02 kändes ridhjälmen snygg men jag vet inte riktigt om det var så snyggt, tack för lånet!;)



Vid stängning var vi ganska nöjda:)

Söndag.
Dagen spenderades med trevligt sällskap, fika på stan och en liten promenad runt ån!

TACK för en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0