Boktips.

För er som känner igen er på beskrivningen....
Duktighetsfällan en överlebnadshandbok för prestationsprinsessor av Joanna Rose & Aleksander Perski (2008).

De har hamnat i duktighetsfällan, eftersom de oftast har enorma krav på sig själva och orimliga förväntningar på vad de ska prestera.....

Denna boken kommer jag använda som en självhjälps handbok för patienter som drabbas av stress och utbrändhet, speciellt för unga kvinnor som är mitt uppe i sitt karriärsliv! Hur hittar man balansen mellan egna krav och andras förväntningar? Det är vad som krävs för att ta sig ur fällan.....

Att jobba som jag gör, gör att jag på många sätt börjar reflektera över mig själv och denna bok gav mig ännu mer självinsikt.

Have a nice day people!

Kommentarer
Postat av: angelica

hallå vännen, allt bra här, med dig också?

det var så skoj att fika med frida förra veckan, tiden springer ju iväg! har du vägarna förbi snart? :P

trivs kanoners på ortopeden, väldigt skoj folk, så skrattar så jag nästan gråter varenda dag =)

har du det bra med?

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0