Lite ledighet o lite fest!

Åh nu är tentorna över så härligt! Med blandad förtjusning dock eftersom man aldrig vet hur det har gått. Så därför säger jag inget, håller tummarna och hoppas på det bästa!!Nu är det bara ♥ 5 DAGAR kvar till EXAMEN. Fortfarande inte hört något om varken jobb eller lägenhet, men känns skönt på ett sätt att bara se vad som händer! Mycket som sker denna veckan. Imon blir det C-uppsats justeringar med Frida, tidag, jobbar jag, onsdag skola och på kvällen har vi examenssittninng, torsdag, skola och förbereda inför fredagen, fredag EXAMEN, Lördag blir det lite till firande!
Men något jag håller tummarna lite extra för under veckan är min kära vääääännnn, jag hoppas hoppas hoppas verkligen att du kommer in på skolan!!♥

I går blev det lite förfest och utgång med ett härligt o glatt tjejgäng!

Ha det gott folks!
Kisses and Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0