Här och nu å framtiden!

Hej allesammans!
Nu har det gått några veckor igen och bloggen har inte varit prio på listan.
Just nu sitter jag i mamma och pappas soffa i småland och skriver på min gamla laptop där tangenterna fungerar lite sisådär så om det fattas lite bokstäver så förstår ni varför;) Idag har vi haft en riktig familjedag. Pappa och jag körde och provkörde lite bilar, en KIA picanto blandannat, till riktigt bra pris faktiskt:) Sedan åkte vi hem och jag och mamma gjorde kuddfodral till de nya kuddarna vi köpt till mina fåtöljer som har blivit omklädda av min vän Thomas, Sedan åkte vi och hälsade på farfar som är 97år, om jag minns rätt! Nu är det körslaget o pizza som gäller...
Imon blir det dop av min äldsta kusins minsta pöjk:) Namnet är tänkt Gustav!

Vad händer i framtiden nu då? Jo jag kommer att flytta in i en liten etta i samma område där jag bor nu, tackvare min bästa Hella och hennes kompis Marcus- TACK!!!!!! Detta kommer alltså ske redan till veckan

Sedan var jag ju på intervju i fredags, ett mycket intressant jobb, men vågar inte hoppas något!!Men riktigt kul hade det varit med tanke på hur arbetsmarknaden ser ut nu......trist som sjutton.
Måndag, blir det en till anställningsintervju i Lund........
Så framtiden är fortfarande lite oviss, men kommer iallfall ha tak över huvudet;)

Så nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa!!
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag döööör va du är rolig!

Läste precis Fridas blogg o fick se din kommentar!!

Du är bäst! HaHaHa!



O du, det är taketöver huvudet som verkligen räknas, tänk på det! =)

KRAM

Postat av: angelica

Ooops, det är jag som skriver :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0