FLYTT!!!

Vad tråååkkkiiigggt det är! Kom tillbaka igår kväll runt 19 tiden, från smålandsbesök och 2 arbetsintervjuer:) Intervjun i fredags gick bra och jag hoppas verkligen! Intervjun igår kändes sådär...en intervju på 2 timmar är lite halvsegt måste jag säga.....med jobbiga frågor som: När blir du arg? Vad gör du när du blir upprörd? När var ditt senaste bråk med din chef? Vad är din värsta konflikt som du haft med en kollega?!! Vad är det för frågor egentligen?!?! Jaja vi får se hur det går.....

Just nu är jag mitt uppe i en flytt, så tråkigt det är!!! Såhär kommer jag bo tills imorgon någon gång.....
igår var det så tomt att jag ville gråta haha, synd det är om en själv ibland alltså:)haha
  Bara så ni får lite känsla:)
Nu blev det visst bråttom till jobbet igen:) för andra gången idag, det blev konditionsträning mellan dagens jobbpass, eventeullt lite styrka nu på kvällen me, sen skall jag förhoppningsvis träffa marcus o få nycklarna:)Hoppas Hoppas
See ya in my new apartment:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0