Examen, 2009!!

Avslutningssittningen för Arbetsterapeuterna 2009-01-07 och Examen 2009-01-09!

Sittningen 7/1-09, Munkkällaren
Det började med lite mingel, fördrink och sedan italienskbuffé med kaffe. Det blev myckt sång och skratt!

 Fina dukningen från sittningen, Ella, Angelica och Carro

 Lite skumpa till fördrink smakade gott:)

 Härmed öppnas sittningen:) Varmt välkomna hälsar Ella och Emma


EXAMENSDAGEN!
Dagen började med en massa fix föratt försöka göra sig hyfsat fin, sen bar det av till Norrköping för Chamapgnefrukost, tusentack Angelica för skjutsen:) I norrköping blev det champagnefrukost hos Jenny, mycket trevligt! Sedan fortsatte dagen i Hörsalen med cermoni, vacker sång och fina tal.Tack alla underbara, ni var super duktiga!Kvällen avslutades med middag och tårta hos mig. Tack för alla fina presenter och blommor, mer än jag kunna önska mig!

 Såhär blev frisyren! Lockigt:)  Champagnefrukost, Sofie och Emma

 Fina examenstjejer! Kickis, Linda (Elvira) och Zandra


 Examens middag hos mig!
Hella,Brorsan, Linda, Queenie och Johan

 Mathilda, examens tjejen, Ann   Syrran, pappa, Mathilda och Mamma

Tack för en underbar examen alla! hoppas ni hade lika trevligt som jag:)
Puss o kram


Kommentarer
Postat av: angelica

Tack själv, du var såå fin =)

Postat av: Maria Johanson

Jag hade jätte trevligt. God mat och fint dukat.

Själva avslutningen var fin.

2009-02-26 @ 09:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0