Christmas was here...

and now it's soon new year! Julen har varit bra,lugn och skön. Precis som det skall vara. Firade julafton hos min moster med familj så vi var många runt bordet och barnen var så nyfikna på tomten och alla klapparna! Under julen lyckades jag även köpa en nya efterlängtad tv (samsung 40" LCD) sälja den gamla tv:n och utgång på juldagen! Hann även med att fira lite hos min "andra" familj, var en trevlig dag till mitt ex kom med sin flickvän. Förstår inte riktigt att man inte kan klara av att hälsa än mindre sitta i samma rum efter att ha känt varandra i 12 år......Ibland undrar jag när vissa människor skall växa upp......

Nu bär det av mot nya tag och nya utmaningar. Även om året 2009 har inneburit många lyckliga stunder,ny kärlek,nya vänner och mycket mer så hoppas jag på ett ännu bättre 2010 för alla Nära och Håller tummarna för detta! Nyåret firas i Oslo med min underbara!!!Längtar massor =)
Vinterkramar till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0