Öland v.31

Började denna ölandsvecka på söndagen v.30 egentligen:) Malin och jag åkte med bilen till deras sommarstuga några kilometer norr om Färjestaden, mot glömminge. Där spenderade vi 3 härliga dagar med allt från utgång på stand, dagsutflykter,vin,sol och massa tjejsnack! Onsdagen spenderade vi i Kalmar, innan malin skulle åka med tåget och jag tillbaka till öland och Böda strand där jag spenderade resten av veckan med familjen:)





På strand! Grymt kul hade vi;)



Vi åt världens godaste fisksoppa i Färjestaden!

Eftersom mitt internet inte fungerar som det ska och tar hur lång tid som helst på sig för att ladda upp lite bilder så bli detta alles!
Nu ska jag iväg o träna:) Todiloooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0