En helt vanlig dag.

Igår var det första ordentliga träningspasset efter semestern o jag var så laddad!!! Skulle bli så grymt kul o börja igen, men vad händer då? Jo givetvis så börjar det med att jag kommer dit, ska dra kortet oxå kommer det något ljud från apparaten. hmmmm.....kortet har gått ut! Så nu måste jag köpa ett nytt träningskort och vart då?! Samma dilemma som för ett halvår sedan. Jag var så besviken igår för de har tagit bort ungefär hälften av alla maskiner på gymmet.....så nu funderar jag på att köra något annat gym istället. Vad tycker ni?

GRATTIS Hella till nya lägenheten, E verkligen skitglad för din skull!!!Snart kommer jag för en visit:)



Åh denna höst börjar redan bli fullbokad, hur kan det komma sig?! Fattar inte.... men kul ska det bli!Blir dyrt me alla tågresor bara;) dett blir en helg i skåne me jobbet, kryssning me tjejerna, linköping kanske flera gånger, vem vet ;), ev. sthlm och kalmar. Hoppas på att det blir en weekend resa någon stanns i höst oxå!
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0