Träning?

Jag har ett litet problem som jag skulle vilja ha hjälp med! Ett ilands problem men ändå!
Jag har inte tränat på 1,5 månad nu!!!Det är hemskt hemskt hemskt och jag mår riktigt dåligt för det. Men har ju inte kunnat för flera anledningar. I vilket fall som helst så har jag tre ställen att välja på som jag ser det.

Medley, simhallen
Idrottskliniken
Friskis och Svettis,
mitt jobb har avtal med samtliga.
Men vilket ska jag välja?! Har olika uppfattningar om alla och hört olika om alla också. Simhallen har ett dåligt gym, men bra pass. Idrottskliniken har bra gym men dåliga pass. F&S har jag hört ska ha bra pass, gymmet vet jag inte. Men när jag har tittat på schemat är det INGA pass som tilltalar mig....

So what to do? Måste verkligen komma igång nu om det ska kunna gå att visa sig i sommar...
Skönt att promenaderna börjar funka igen iallafall.

Sammanfattning: SAKNAR WORLD CLASS LINKÖPING!!!

Kommentarer
Postat av: Bettina

Ta F&S ;D

jag ska träna 2 gratis pass där iaf ;D

men jag aldrig vart där så kan ju int precis seja om det är bra elr dåligt :P

Men träning är träning

lika jobbigt xD haha

2009-04-07 @ 19:02:40
Postat av: Kavita

Hehe ja varför inte! GRATIS?! hur kommer det sig? sant sant, all träning e bra!

2009-04-07 @ 21:03:28
URL: http://kavitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0