Tiden?

Oj då vart tog tiden vägen?! Nu var det visst ett tag sedan jag skrev igen.....hmmm får bli bättring helt enkelt!
Nu har jag bott i min lägenhet i ca 3 veckor! Känns helt underbart,MEN vill ha möbler på balkongen, NU!! så man kan njuta där efter jobbet. Denna underbara sol, äntligen är det vår och man är lite piggare iallafall.

Var hos läkaren i fredags, hmmm proverna visar att jag antagligen är laktosintolerant, vilket tydligen är vanligt hos asiatiska kvinnor.... även allergisk verkar jag vara så jag fick en radda med kortisonspray o ögondroppar. Sen får jag vänta på resten av svaren...hoppas inte det är något allvarligt även om det är skönt o veta vad och om det är något som e fel!

Tänker på mina kära vänner nu....ni vet själva vilka! Massa kärlek till er:)

Längtar till:
*Att vara lång ledig!
* Påsk med familjen
* Umgås med underbara vänner o grilla på fredag
*Sommaren och semestern
*Nästa helg när Frida kommer! Vi kommer ha så kul!!
*Helgen efter det då blir det Götet med IA

Vad längtar ni till?

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag med:) Längtar!!

2009-04-07 @ 09:51:38
URL: http://nilaeus.blogg.se/
Postat av: Kavita

Vad bra:)

2009-04-07 @ 18:05:59
URL: http://kavitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0