Sammanfattning av helgen!

I fredags kom Frida, hämtade henne vid tåget och sen åkte vi hem och åt sallad med kalkon bland annat o ett glas vin till det:) Sen rullade helgen på i en rasande fart så jag sammanfattar med lite bilder från helgen:)



Hos Mammsen o pappsen



Nyfödda kalvar



Frida är redo för fest hos Sara!



Jag e me lite redo med mitt dagsfärska inköp:) Gissa vad?



På festen, SKÅL! Hanna, Lina och Daniel




Åh roligt hade vi!



Jimmy, Heineken, Fia och Frida




Sara och Hanna! Cheers



Konversationer var det många av:)




Såhär kan det även se ut framåt småtimmarna när man skall få till en romantisk bakgrund med tulpaner:)

En härlig och händelserik helg! Lyckades även få sålt min cykel idag:)

Puss & Kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0