PÅSK!

Hoppas ni haft en härlig påsk!?
Det har jag haft! Fullt upp med allt möjligt. I torsdags blev det after work, med min nyfunna vän:) I fredags blev det middag o fika hos mig med familjen o eftermiddagen/kvällen grillning o kubb på campus med underbara vänner! I Lördags blev det den årliga påsklunchen med familjen och så hade påskhönan (jag) varit där och gömt påskägg till alla, stor som små!Äggen hade dock ett kanske lite udda innehåll, tialotter:) Åh nästan alla vann en slant. Tråkigt nog fick jag inte ett enda påsk ägg!!!Men fick ju min påskpresent i fredags av mammsen o pappsen, en hylla att ha på toaletten:)

Resten av ledigheten har jag spenderat med nära o kära, familjen, Bettan o Malin! Underbart med soooollllll, man blir ju så gla!

Hade tänkt lägga upp lite bilder, men min mobil e sönder så jag får ha min gamla så länge, kanske kommer lite uppdatering sen!


Vad fick ni i era påskägg?!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Hella

Ja fick inget ja heller! =)

2009-04-14 @ 20:24:19
URL: http://helenaaaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0