Nya tag!

I min väntan på andra o bättre tider så har jag tagit tag i träningen igen:) Känns helt underbart! Man känner sig som en helt ny människa, meeeeeen vad snabbt man tappar! Inte alls samma styrka o kondition som för 2 månader sen!Inte kul o vara sjuk......Så nu har jag prövat på lite olika gym, får se vad jag bestämmer mig för..

Idag var första dagen efter lite ledighet, har gått o trott att det varit måndag hela dagen! Har ni också det?! Eller kanske bara jag som e förvirrad:) Iallfall så var jag med arbetsterapeuterna på handrehab idag, jätte intressant och lärorikt! Så nu har man lite koll på händer igen;)

Efter jobbet  mötte jag upp Emma o vi fikade lite på en av uteserveringarna!Härligt:) Länge sen vi träffades nu! Får bli oftare nu när man bor närmre varandra.

Hoppas alla haft en bra dag på första arbetsdagen denna veckan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0