Måndag, ny vecka

Då var det måndag igen. Denna vecka står det grundkurs i smärtrehabilitering på schemat! Riktigt lärorikt redan efter första dagen där vi bland annat hade ett BK (Basal kroppskännedoms)pass. Imorgon blir det bland annat mindfulness, onsdag qui gong och torsdag vattengymnastik, detta varvas med föreläsningar och andra fysiska och psykiska övningar.

Idag fick vi även vår nya kollega på plats, så nu är truppen samlad!Känns riktigt skönt.

Tittade på SPÅRLÖST ikväll, Sofia en tjej adopterad från sydkorea. Ännu ett härligt möte med sin biologiska familj. Inte utan att man blir emotionell!Den där känslanav att vara lik någon annan måste vara speciell. Kanske låter konstigt för er som inte är adopterade men för någogn som inte vet något om sin biologiska bakgrund så är det mycket speciellt.

Vem vet kanske blir det India nästa?:)




Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh, Indien är fantastiskt! Jag är helt förälskad i landet, och särskilt Kolkata, har längtat tillbaka varenda dag sedan jag kom hem. Saknaden är nästan för stor för att orka bära. Är det från Kolkata du är? Hur som helst kan du vara stolt. Mina ord räcker inte till, INDIEN, aaaah. Människorna, miljöerna, värmen. Mitt hjärta värker. Jag åkte hem för en månad sedan. Tack för de fina orden.

2009-04-20 @ 22:37:15
URL: http://josefinbergstrom.blogspot.com
Postat av: Josefin

Ååh, Indien! Jag saknar det så jag håller på att bli knäpp, åkte hem för en månad sedan och kommer inte över det. Jag är helt förälskad i landet, i Kolkata och dess människor. Är du från Kolkata? I vilket fall kan du skatta dig lycklig. Indien, Indien. Hjärtat värker. Kikade igenom dina bilder, du är fantastiskt vacker.

2009-04-20 @ 22:45:26
URL: http://josefinbergstrom.blogspot.com
Postat av: Hella

nej det e svårt att förstå för en "sån som mej" verkligen! Jag tycker det e toppenbra att det finns möjlighet att hitta sina rötter men programmet jadu vet ju vad ja tycker... =) Haha! puss på dej!

2009-04-22 @ 13:08:42
URL: http://helenaaaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0