En helt vanlig tisdag...

Idag har det varit en bra dag på jobbet, knappt haft en enda lucka! Tiden har bara susat förbi, men bästa av allt 5 nya patienter!!Woho:) Nu börjar det helt plötsligt bli fullt i schemat! Känns kul o kunn bidra med något till verksamheten. Nu skiner solen för fulla muggar så det är väl dax att ta sin kvällspromme i tid ikväll!

Just det ja jag lånade bil på jobbet idag, vilket var en upplevelse då denne har alkolås, jag klarade mig fint! Startade på första försöket:) En sak som jag tycker borde finnas likväl som alkomätare är att ha en som mäter trötthet och koncentration för på eftermiddagen är man fakiskt inte sååååå allert! Vad tycker ni?! Någon som vill uppfinna detta?

Varma vårkramar!

Kommentarer
Postat av: sanna

Hej vännen kul och se att du nu har en blogg :-)

härligt att du är tillbaka i Småland igen,,kraaam

2009-04-07 @ 21:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0