Cancer?!!!!!

Hej kära vänner..
Som många av er vet så har jag mått dåligt ett tag, jag har ju inte riktigt brytt mig om att lyssna på kroppen, men nu har jag ju mer eller mindre varit tvungen att göra det. var hos läkaren i fredags (förra veckan) tog ett 10 tal prover.
Idag pratade jag med läkaren då det visar att min sänka var dubbelt så hög var det nu innebär. Iallafall så ville hon att jag skulle komma dit igen för en akuttid hos en annan läkare för ett annat utlåtande. I samma mening säger hon: Det verkar iallfall inte var en elakartad cancer.....jag ber att de kontaktar dig så fort som möjligt angående en tid idag. Efter ca 5 min ringer de o säger att jag får en tid om en halvtimma. Snacka om panik o alla dessa tankar som hinner gå igenom mitt huvud!!!!HAR JAG CANCER??!!

Får träffa en annan läkare, ta ett 10 tal prover till. Några av proverna skulle jag få svar på innan jag gick därifrån. Läkaren konstaterar att jag har ett virus som håller på att gå tillbaka. Eventuellt har jag även IBS, Crohns sjukdom eller colit. Alltså INTE cancer! Hur j.... dum kan man vara?! Vad är professionaliteten?!! I väntan på resten, kan jag vara lugn......

Uss vilken dag!!!

Dagens bästa: jag ringer till IT- jouren för min dator har strulat. Jag säger: hej! Min dator har låst sig och jag kommer inte in. Personen på andra sidan svarar:  Va?! Har doktorn låst sig?
HAHA, vad vi skrattade! Dumt det kan bli ibland.

GLAD PÅSK på er! Njut ordentligt för det ska jag göra!
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: frida

Det löser sig! Ses nästa helg:) miss you. pussss

2009-04-11 @ 19:54:49
URL: http://nilaeus.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej! Jag har köpt en ny klänning, kika gärna in och kommentera vad du tycker om den!:)



www.abckarin.blogg.se

2009-04-11 @ 19:59:16
URL: http://abckarin.blogg.se/
Postat av: angelica

men herregud..

verkligen oprofessionellt gjort!!

hoppas du mår bättre nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0