Lycklig, lättad, glad!!!!

Idag mina kära vänner, lyftes en stor sten från mina axlar!
Jag klarade tentan:) Finns inga ord som riktigt kan beskriva den känslan!
Så tack till alla er som peppat mig!!!Vad gör man utan sina vänner?!
Mamma var glad när hon fick det önskade telefonsamtalet, blev till och med en applåd hemifrån, haha!Roliga
dom e ibland:)

Nu är snart andra praktikveckan slut och det tar allt på krafterna! Har nog lyckats råka ut för en förkylning vilket
är mindre roligt och mindre lägligt....men men.

Mina kära Hella och jag åkte ut till Ikano ikväll, shoppade lite skor och kikade på lite kläder! Sen blev det en runda
till Maxi där vi träffade på Matilda och Leo:)
Tack för en mysig kväll Hellis!
PUSSSSSS

Kommentarer
Postat av: angelica

Hej tjejen,

jag hittade hit minsann, ska bli skoj o läsa lite vad du pysslar med =)

speciellt nu när man inte springer på varandra.. låter härligt att du har det bra på praktiken, jag trivs på kua, men längtar till den 'riktiga' platsen..

alltså.. kul o bra folk jag jobbar med o så, men man hinner inte riktigt med det arbetsterapeutiska så mycket som jag skulle vilja.. men efter första veckan är jag en JÄKEL på att använda lift.. Den du! HaHa!



Ha en skön helg söt!

Kraaam

2008-09-12 @ 13:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0