Lördag

Hej!
Till min besvikelse blev det ingen bio igår(: Men jag är ju inte den som är den så jag tog tag i att färga håret!
Det blev rödlila kanske man kan säga...ungefär samma färg som jag hade när jag gjorde slingorna i somras. Blev helt ok. Inte som att gå till någon profossionell, men helt ok. Det blev lite jobb idag, två massager och sen konditionsträning på det! Städning och lagade mat innan dess och eftermiddagen spenderades med min kära vän Helena:) Lite shopping och fika på espresso house, chailatte såklart!:)

Just nu sitter jag o kollar på mtv, video music awards. Alltid lika spännande och se vilka som gör bort sig;) Å kolla in lite
snygga kläder e ju klart lite kul! Sitter och velar, väntar på om det eventuellt blir en utgång ikväll! Vi får vänta o se helt enkelt:) Har fortfarande lite ont i halsen så det känns lite hängigt.

hmmmmm.....mycket tankar om livet just nu...vart e jag på väg!? Jag e ju färdig snart, bara några månader kvar.....var ska jag bo, vilket jobb får jag.... ja mycket som händer nu. Saknar mina kära vänner hemifrån och familjen, känns som en evighet sen jag var hemma.Pusssss

Ps. Kul att du hittade hit angel, nu får du lite mer koll på mig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0