Sista dagen

Hej gott folk!
Nu är det sista dagen på praktiken och det känns lite sorgligt....blandade känslor när man skall lämna detta underbara gäng! Fikat blev lyckad och alla blev nöjda:) Vaniljbulle och kladdkaksmuffins!
Underbart när man kan göra någon glad:)
Allt rullar på som vanligt förutom träningen som stått still sedan i Måndags. Jag provtränade efter min förkylning i måndags kväll, ett Afropass.....tiiii där fick jag! Jag är fortfarande inte frisk, blev sämre redan på kvällen så det har blivit promenader runt ån istället.

Igår så bakade jag o Hella vaniljbullarna till praktiken o fikade på dom när vi tittade på Greys.
Var på en  jätteintressant föreläsning igår med Sofia Åkerman som föresläste om självskadebeteende och ätstörning, hon har även skrivit en bok som heter Zebraflickan. Något jag rekomenderar väl!

Ha det gott,
puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0