Det var kul så länge det varade...

Hej,
Då var man sjuk igen då...som sagt har varit lite halvkrasslig fram och tillbaka i månader nu. Börjar bli riktigt trött på det nu, efter träningspasset i Tisdags kom det som ett brev på posten. Sprängande huvudvärk, svullna mandlar, ont i halsen och en näsa som rinner. Feber har jag också haft till och från, kul nu när man har praktik.......men tapper som man är så har jag ändå tagit mig till praktiken med nöd och näppe. Idag har varit en fullspäckad dag med patienter från 8-17.40 och 15min lunch! Sjukt mycket nu när jag är både på mottagningen och avdelningen. Men kul är det! Känns lite vemodigt att det bara är 4 dagar kvar av praktiken..........Och sen kommer man till det där svåra återigen, vad ska jag baka till sista dagen!!! Något förslag??!!På listan står nu vaniljbullar och kärleksmums.....

Dagens ljusklimpt var idag när Hella kom på snabb visit:) Alltid lika mysigt! Behövde lite råd om jag skulle behålla jackan som jag köpte på Monki förra veckan......svaret blev ja!!! Tack för hjälpen sötis!

Imorgon blir det sovmorgon!!!!på jag vet inte hur länge......göra färdigt studieuppgifterna, jiiippppiiiii!
eftermiddagen blir det att umgås lite med Hella o på kvällen tjejmiddag med Jeanette o Carro. Mysigt, det var länge sen vi hittade på något!

Lördag blir det JOBBJOBBJOBBJOBB, massage 10-12.30, repan 13.30-18 och sedan myskväll med Emmisen:)

Söndag, lite till plugg antagligen och bakning till praktiken.....O sen var helgen slut!
Nu ska jag kolla färdigt på Hells Kitchen:) Sen krypa ner i sängen o susssa.....har längtat hela dagen!

Pussssss

Kommentarer
Postat av: angelica

Nu är jag här igen =)

Får läsa ifatt en annan dag, nu blir det att fräscha till sig, mat ute på landet liksom.. måste vara tipptopp.. haha!

Kram & Krya på dig

2008-10-17 @ 18:38:08
Postat av: Frida

Det blir snart bra:) ser fram mot att börja träna på WC med dig nu! och c uppsats:) längtar nästan lite faktiskt..ringde ikväll limsom ofta men inte hemma:( ville bara prata lite. saknar ju dig gumman! Ska till Peters mamma på middag nu men hörs imorgon då kanske:) Sista dagen! Pusspuss!

2008-10-22 @ 18:48:11
URL: http://nilaeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0