Då var det söndag igen...

Jaha då var det söndag igen och ännu en vecka har gått! Tiden går såååå snabbt nu, jag hinner inte med!!!
Kan ni tänka er, det är bara 2 veckor kvar av praktiken, vilket betyder att vi snart kommer sätta riktig fart på C-uppsatsen och sedan några ynkans veckor kvar till examen! Vi gjorde vår sista intervju nu i fredags, så himla skönt!
efter det blev det tillbaka till Linkan och tvätta, fix på stan och sedan massera. Var konstigt nog rastlös på kvällen vid åtta så då satte jag mig att transkibera sista intervjun:)

Lördags sov jag ända till åtta!Åt mysig lördagsfrukost med äggmacka o fixade matlåda till måndag. Sedan bar det av till Hässleholm för 1-års kalas, Athina hade sitt första kalas och det firades ordentligt med familj och vänner! Även pinatan kom fram:)

                                             GRATTIS ATI!!


Sedan blev det pågatåget till Helsingborg där det blev ett till födelsedagsfirande hos IA.
Grattis IA!


Lite vin hemma hos IA o Nils med Karina, Moon och Fredrik. Vi tog sedan en taxi ner till BaraVara ett launch ställe där maten o vinet var riiiiktigt dyrt:) haha men gott va d! Sedan vidare till Telegrafen där det blev lite öl, cider och drinkar.
Väl hemma så börjades det smida nyårsplaner! Inte så bra att ta beslut om saker en sådär 3-4 på natten;)

En lyckad helg!
Hoppas ni också haft en bra helg och njutigt lite:) Nu blir det nya tag inför veckan!
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0