Ny vecka, nya tag....

Hej alla!
Nu är det ny vecka igen o det innebär nya tag med både det ena och det andra;)
Har faktiskt varit duktig och gått morgonpromenader i två dagar nu! haha hoppas det håller i sig, måste ju vara fin till årets största julfest:) Längtar, ska bli så roligt!!!!

Idag har vi skrivit färdigt metoddiskussionen på vår c-uppsats, vilket tog ca 2 dagar.....imorgon har vi möte med vår handledare och skall gå igenom lite feedback på det vi har skrivit hittills. Det känns bra så här långt.....
Såhär roligt kan det se ut när man sitter med c-uppsats!    

Jag var även och klippte mig idag, blev bra tycker jag, så himla skönt när det känns som att man fått en frisyr igen;) det var ju ett tag sedan:)    inga bra bilder, men man ser lite iallfall;) Måste verkligen skaffa en ny kamera o nu är ju mobilen på lagning me så då kan jag inte ta kort med den......i- landsproblem! haha

Vad tycks?
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Åhh supernice!:) Det va himla snyggt du! du passar så bra i lite flikig frisyr:) Nu ska jag snart se desperate! haha, en av veckan höjdpunkter, visst är det sjukt? men guuud så trevligt vi ser ut att ha...kanske ska ta me kameran imorgon så får vi se vart det leder...haha! ses imorogn stumpan. pussss

2008-11-11 @ 20:45:37
URL: http://nilaeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0