Lite solsken

Idag är första dagen på riktigt länge som jag kan känna att jag kommer framåt. Känns som man stampat på
samma ställe ett tag nu...... Så idag blev det lite solsken när vi äntligen kunde lämna in vårt examensarbete!!!
Jag är nöjd med resultatet som det känns just nu, men inget kan som sagt bli perfekt. Känns bara bra att komma framåt som sagt. En annan bra sak är att jag fått tillbaka min mobil idag, efter några veckor ifrån min kära ägodel så känns det underbart! Vad gjorde man innan mobilens värld?! haha

Igår var jag på en helt underbar föreläsning/workshop som anordnades av ATTENTION, med inriktning på ADHD problematik. Föreläsaren var väldigt duktig och pedagogisk, en av de bästa jag varit på faktiskt. Jag som är så intresserad av att jobba med barn som har funktionsnedsättninge i skoljmiljö, det var perfekt! Föreläsaren hette Erik Wirkberg och jobbar som metodutvecklare inom denna målgruppen. Föreläsningar som denna borde verkligen ingå på vår utbildning!

Fattar inte att det snart är helgen igen! Tiden går super fort......förra helgen var riktigt rolig, med drinkväll på fredagen och Jeanettes härliga 25-års fest! Tack återigen:)

I helgen skall jag ta det så lugnt som jag bara kan och njuta lite. Tyvärr så missar jag sex and the city festen som jag skulle gått på...men men får hoppas att det blir fler tillfällen!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0