Härliga helg

Hej sötnosar,
Helgen har varit härlig, precis så som helger skall vara ! Hoppas ni också haft en bra helg!
Jag har haft mina föräldrar på besök + världens härligaste, mest underbara vovve! De kom i fredags, vid lunchtid och åkte hem på lördagen. Vi hann med ganska mycket, gick på stan en runda och jag fick en ny jacka som jag velat ha länge, en slit o släng jacka! Åh så fick jag en jättesnygg lampa som man kan byta ut skärmen på så blir det en adventsstjärna!!! Jättefin, tack tack världens bästa:) Sen blev det middag på Ming. På kvällen gick vi långpromenad och kollade på novemberljus o sedan blev det ost och vinkväll hemma. Det kom även två killar för att kolla på lägenheten, verkade intresserade så vi får väl se vad som händer.

På lördagen åkte vi till Norrköping shoppade lite och visade var campus låg och var vi skall ta examen. Väl hemma lagade vi god lax och mamma och pappa fick massage och så firade vi farsdag med presenter och god äpplekaka som mamma hade gjort.

På kvällen blev det mys med Hella, god mat och film :)
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0