Halloween

Hej!
Nu var det ett tag sen jag bloggade igen, det går lite segt när man har så mycket att göra!;)
Helt sjukt vad fort veckorna går. Det är redan 1 November och jag som längtat så otroligt mycket
på denna lördag då det skulle varit Halloween party hos Hella och Matilda. Tyvärr så blev det inställt på grund av
sjukdom. Åh jag som hade handlat roliga utklädningsgrejer! Men men jag, Hella och Maria var inte sena
på att göra kvällen till något bra:) Det blev lite mys, roliga lekar hemma hos Hella och en massa drinkar o mangoshots!!! Sedan ner på stan där man träffade den ena efter den andra som var utklädd!!! Så roligt att det var så många som var utklädda på stan:) Det blev Harrys och BK till slut där det var smockat av folk!

Lite av kvällens bus och utstyrsel:)
  


Lite uppdatering om c-uppsatsarbetet! Så här såg det ut i Fredags:)



Längtar tills nästa helg då kommer mamma,pappa o Bonnie! 


Hoppas ni också haft en bra helg! Kanske varit på någon rolig Halloweenfest ;)
Imorgon blir det uppsats hela dagen, känns som vi e på rätt väg iallafall!
puss & kram


Kommentarer
Postat av: HEÖ

meeeeeeen eeeeeeeeemmmmmmmmmmaaaaaaaaaa !!!!!!!!! haha!

2008-11-03 @ 16:37:10
Postat av: Hella

meeeeeeen eeeeeeeeemmmmmmmmmmaaaaaaaaaa !!!!!!!!! haha!

2008-11-03 @ 16:38:02
URL: http://helenaas.blogg.se/
Postat av: Hella igen...

fan va lustigt det blev me första kommentaren!

2008-11-03 @ 16:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0