1 December

Redan första December, vart tog tiden vägen?!Har varit fullt upp med c-uppsats och kua. Idag satt vi med det sista innan inlämningen. Känns skönt att få den inlämnad nu.....
Kua på OTP började i Lördags, känns helt ok mitt i allt kaos, men trött e man. Igår somnade jag vid strax efter 19 och vaknade idag 9.30. Då är man trött!!!

Gick upp imorde för att kolla på julkalendern när jag åt frukost, brukar vara en mysig tradition. Skönt att kolla på den när man vill via web-tv. Men årets julkalender är sååååååå dålig!!! Ingen tumme upp för mig;)

Idag har jag o Hella bakat ungefär sisådär 100st lussekatter, bullar,gummor och hjärtan!!! vilket slit på 3,5 timma:)
Men goa blev dem iallafall. Hängde upp en ny julgardin idag me o köpte tre dukar från Indiska me. Det är bra med rea:)

   
    Så här går det till när vi bakar! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0